یادش بخیر!!!!!!!

یادش بخیر!!!!!!!

 

سلام بر بروبچ یاسوجی!!
حال شما خوبین ؟
چیکارا میکنین؟
باور کنین دلم براتون خیلی تنگ شده!!
همیشه به فکرتونم
یاد مدرسه بخیر با معلماش!!!!!!!
یاد خیابوناش بخیر چقد وسعت داشت ساری که ماشالا همه جا ترافیکه!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

samira nasibi
ساعت11:52---5 آبان 1391
سلام سلام،وقتی جوابتو دیدم خییییییلی خوش حال شدم.من تا دو هفته دیگه وبلاگم تو موتورای جست و جو ثبت میشه.دیدی بازم اومدم تو وبلاگت!!!!حالا اگه دوست داشتی تو وبلاگ من بیا.راستی،یه خبر،تو رای گیری،بنام اول،من دوم،شرفی،صادقی سوم،زارعی چهارم،نجفی پنجم،بنتالهدی آخر شد.اونجا خووووش میگذره؟به جز من کس دیگه تو وبلاگت اومده؟میبوسمت بای بایپاسخ:salam azizam khoooobi tabrik migam golam manam miam sar mizanam mamnoooon

ساعت22:10---4 آبان 1391
سلام آذین،خوبی؟اجازه هست بیام تو وبلاگت و نظر بدم؟میدونم زیاد دل خوشی ازم نداری،ولی بازم ما لرا بامعرفتیم.وبلاگت توپه،ولی اگه دوست داری که بازم تو وبلاگت بیام ،جوابمو بده و اجازه رو هم بده.پاسخ:salam khoooobi azizam man ke vaghan khoshhal masham AGE biay sar bezani golam

عاطفه
ساعت19:26---1 آبان 1391
سلام عزيزم.شناختي؟وبلاگت عاليه.....مخصوصا متن چارلي چاپلينت.....ميبوسمت...بايپاسخ:salam. mamnoon azizam manam hamin tor

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ azin ] [ ]